Pages

Sunday, October 31, 2010

Oh..No!!!!

       Timbang berat badan...Bile tengok jarum penimbang menghala ke kanan dengan sangat laju dannnnn..... berhenti berhampiran 50kg.. Fuh..macam nak terkeluar bijik mato den!!(eh,dah cakap nogori pulak dah) --->terkejut sangat2 la konon kan...hehe Tapi memang xsangka la leh melambung toink,toink macam ni. Dulu punye la ringan n sangat susah nak naik walaupon makan banyak. sampai mak cakap aku ni bela hantu raya. Astaghfirullahal'azimmm... tak baik bela hantu nih...merugikan diri sendiri je nanti..bela kucing takpe la.. 
        Haishhh...dah kemana ni??berbalik pada topik asal, pasal berat yang semakin xterkawal sekarang ni. maybe pada orang lain biase2 aje..tapi aku rase berat camni memang tak berape best la..terasa gemok..Oh no!! katakan tidak pada lemak berlebihan!!habis macam mane????ape nak buat??diet?jogging? or buat bodoh je??? hmmmm.... 1st, diet.. just one day bertahan.. after that hampeh dok ada.. 2nd, pergi jogging..dari dulu sampai sekarang asyik tertangguh je.time nak pergi jogging ade je halangan n macam2 rintangan. huh..susah tau.. 3rd, buat bodoh??sape punye idea nih? teruknye!!!tapi yang ni la tengah aku praktikkan dari mula berat bertambah sampai la sekarang... 
       Dulu masa terlalu kurus, nak sangat2 naikan berat badan. sekarang berat dah naik n nak sampai tahap gemok menggelabah nak kurus pulak... memang dasar kurang bersyukur betul la..---> kataku kepada diri sendiri..ngee~~~

1 comments:

aTy _faRed~ said...

waaa....memang dah gemuk..!!! huhu...akak jugak yang tak gemuk2...adoyai....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright (c) 2010 !Safa Rida Blog. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes and Web Design.