Pages

Wednesday, February 9, 2011

Ape Masalah??

Wohoooo....Ape khabar semua?? Sihat ke? Atau terlebih sihat?heheh... Macam aku jugak la...dah terlebih-lebih sihat sikit nih!!Apehal la penimbang berat ni asyik ke kanan je. Geram betul la...kalau dulu sebok sangat nak besarkan badan. Sekarang menyesal la pulak. huhu..

Sambil-sambil tengok cite ulangan Adnan Sempit the Series ni, kebetulan pulak episod kali ni cite pasal awek baru si Bobby yang gemuk n terlalu sihat tu.. makan tak hengat punye la!! tiba-tiba aku rasa risau kalau badan aku macam tu!!huiiiii takot siot!!!

Tapi bile fikir-fikir balik, kurus or gemuk bukanlah kayu pengukur untuk tahap kesihatan kite.. Betul tak?? Setuju tak kawan-kawan??? Kadang-kadang ade orang tu badannye... mak aiiii kurus, slim river gitu! tapi dia sihat ke? belum tentu lagi... try check tengok..ntah2 berpenyakit jugak tu..same jugak ngan yang badan cam tong drum (uit!! mulut kasi jaga sikit aaa!!) heheh.. aku tak bermaksud sape-sape tau...aku pon gemuk jugak.

Alamak...bunyi ape lak tu? macam air melimpah je..huh!!Tangki air ni kan memang wat aku hangin 1 badan la.. Rosak la pulak..terpaksa kua tutup paip utama la ni. dah la tangki rosak, paip dia pon ngok ngek jugak. Adoiiiii!! sape tau repair??please la datang tolong repair..

Dah naik angin ni tiba-tiba perut rasa lapar pulak. Ni lagi 1 masalah besar. nak kurus tapi perut ni asyik nak melahap je...nak makan ke tak ek???

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright (c) 2010 !Safa Rida Blog. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes and Web Design.