Pages

Wednesday, April 20, 2011

Aku Tertipu!!!

Hai semua.. Hari ni just nak share perasaan @ luahan hati yang bengang dan rasa teraniaya + tertipu.

~ini adalah gambar hiasan~
 Ceritanya aku dah terbeli dan tergores kad ITalk yang dah lama expired. Dengan kata lain, jika dilihat dibelakang kad, ada tertera perkataan "Activate before"..........30/11/2010. Mula-mula aku tak perasan. Aku cuma pelik lepas aku gores dan dail nombor yang ada untuk pengaktifan akaun ITalk kat telefon rumah ni, operator cakap "Maaf, nombor yang anda masukan salah".. Try lagi (maklumlah, aku ni tak berputus asa..) kui3..........
Cuba Lagi...
***
***
***
***
***
***
***
***
***
***
***
***
***

Still salah dan akhirnya operator tu berkata "Maaf, anda tidak boleh menambah nilai"
(sebenarnya boleh cuba 3 kali je...saja letak star banyak-banyak...heheh)

Fuhhh...berasap kepala weh!!! Aku pun check la apa yang patut pada kad tersebut. Huh!!! Memang sah aku tertipu! Tapi kad dah digores, so, tak boleh nak tuntut ganti rugi lagi. nasib baik RM10 je. Tapi RM10 pun duit jugak!! Kalau 10 orang terbeli kad expired tu tanpa perasan dan dah tergores, dah untung RM100 dah pekedai tu. Hurmmmm.... Tergores perasaan la pulak kali ni.

Pengajarannya : Setiap kali nak beli topup handphone (Maxis/Celcom/Digi/ITalk), mesti check expired date dulu.. Kalau tak, macam inilah nasibnya... Huh!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright (c) 2010 !Safa Rida Blog. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes and Web Design.