Pages

Sunday, August 21, 2011

Wow...Shopping tak hengat!!!

Hai semua!!

Hari ni berjaya jugak aku mengajak Cik Abang pergi shopping kat Jalan TAR. Itu hari aku dah pergi dengan kawan, tapi cuma beli shawl je.. Hari ni pulak pergi dengan cik Abang beli baju raya pulak. Memang tepat tekaan aku, cik Abang mesti suka baju-baju melayu kat situ. Susah betul nak beli baju melayu untuk dia sepanjang 2, 3 kali kami window shopping kat Kompleks PKNS Shah Alam dan area Klang.

Tapi macam biasa la... Nak ke sana memang banyak cabarannya. Disebabkan aku tak nak spoil mood dia, aku suggest kitorang naik train je.. Kitorang park kereta di Mid Valley dan ke Jalan TAR dengan naik train je.. Senang. Tak payah fikir pasal jalan yang sesak or nak parking kereta kat mana. Sampai kat sana cuaca mendung. So, memang best la jalan-jalan tengok barang apa nak beli. Tup-tup, hujan la pulak. Dalam hujan yang tak berapa lebat tu pun orang tak putus-putus lalu lalang. So, kitorang pun redah je la.

Ingatkan beli baju raya je.. Alih-alih terberkenan pulak kat kuih raya. Sapu je la 4jenis. Dah settle, pening pulak fikir yang kitorang ni pergi Jalan TAR naik train je. Mengangkut la nampaknya. Seperti yang dijangka, memang agak sesak waktu nak naik train di KL Sentral untuk ke Mid Valley semula. Apa yang kurang best, waktu aku nak masuk, kuih raya aku yang 4balang tu tersangkut kat celah-celah orang yang berhimpit-himpit nak masuk train. Hampeh!! Terpaksa buat muka tebal tarik balang kuih raya. Huhuhu~~

Tapi hari ni memang best sangat!! Kenapa?? Sebab cik Abang layan je aku nak shopping apa.. Sekali sekala je kan... hihihi~~~

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright (c) 2010 !Safa Rida Blog. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes and Web Design.