Pages

Friday, May 20, 2011

Belajar untuk menyenangkan orang lain supaya.....

Belajar untuk menyenangkan orang lain supaya kita disenangkan dalam apa jua perkara yang kita lakukan..

Betul ke??? Hurmm...Betul sangat-sangat..Tak percaya?? Cuba lah korang buat orang lain senang hati..Nanti korang pun akan senang hati jugak.(Perhatian: Buat sesuatu dengan ikhlas okeh!!!) Bila aura positif tu dah ada dalam diri kita, Insyaallah kita sendiri akan rasa happy dan menebarkan senyuman serta perasaan gembira kita pada orang lain.

Aku baru perasan hal ni sejak aku kerja di tempat baru. Aku memang sebelum ni tak suka bekerja dengan orang (maksudnya jadi kuli) tapi aku perlu lakukan sesuatu untuk mencapai cita-aku untuk jadi bos satu hari nanti.(Impian semua orang kan??) So, aku perlu cari pengalaman semaksimum mungkin dan modal yang maksimum jugak.  Aku yang dalam dilema, kerja dalam keadaan terpaksa..(dah tentulah tak ikhlas kan??hehehe) Tapi setelah aku fikir-fikirkan, aku tau aku salah... Aku perlu lakukan sesuatu dengan ikhlas supaya segalanya berkat dan aku sendiri happy plus senang hati.(smileeeee)

Sekarang aku perlu belajar untuk menyukai pekerjaan sekarang dan perlu lakukan sesuatu untuk memberi kesenangan kepada orang lain (mak, abah dan adik-adik) supaya nanti aku akan lebih berjaya dan senang di masa depan... Doakan kejayaan aku!! Insyaallah ramai lagi yang doakan korang nanti...:))))

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright (c) 2010 !Safa Rida Blog. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes and Web Design.