Pages

Sunday, May 29, 2011

Kisah Hati

Hai semua...

Kat atas tu cuma tajuk lagu yang tiba-tiba sedap pulak telinga ni dengar. Before ni takde lak nak tau siapa penyanyinya. Tapi ntah macam mana tiba-tiba tertengok AF semalam.(senuanya secara tiba-tiba okeh!) Lena nyanyi lagu ni. Diorang cakap lagu Alyah. Oh..Alyah yang nyanyi rupanya. So, tadi search kat 'youtube' sebab nak tengok video klip lagu ni. Kata orang, (gosip-gosip la ni) dalam video klip ni Alyah berpeluk-peluk dengan Remy Ishak. Memang betul!! Tapi video klip ni gambarnya memang cantik. Effect pon cantik. Maybe lokasinya memang sesuai dengan maksud lirik lagu ni.


Hatiku hatimu
Menjadi satu cinta
Ku rasa hadirmu
Hanya sempurnakan aku
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir
Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin tidak bersama
Hadir di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir
Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin tidak bersama
Biar ku setia menjaga cintamu
Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya

 Inilah liriknya yang aku copy je kat myliriklagu.com. Kat bawah ni pulak gambar yang aku print screen masa tengok video klip tadi..




"Suka semua gambar ni sebab background yang cantik"

2 comments:

Kancilbiru said...

gambar dia cantik sangatt kan...:)

Eeda said...

Memang cantik sangat!! Like 100kali :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright (c) 2010 !Safa Rida Blog. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes and Web Design.