Pages

Wednesday, May 11, 2011

Kurang Semangat

Hai semua...(Dengan nada yang lemah dan tak berdaya..huhu)

Hurm.. Kenapa la lemah semacam je hari ni ek?? Maybe sebab cuaca yang panas sepanjang minggu ni. Tapi aku minum banyak air untuk mengelakkan badan aku panas dan kekeringan..(huh!!Sesuai ke ayat nih??)
Aku rasa sebab yang paling tepat adalah aku dah lama tak membuang bahan tak perlu dalam perut kot. Yang dah lama terhadam tapi terperap je kat dalam perut ni. Dah jadi tapai agaknya. Huhuhu.. Sebab tu la aku rasa macam di awang-awangan. (Ehem!! Perhatian...Bukan di awan biru. Cuma di awang-awangan. Lain macam je bunyinye..) Macam nak demam pun ada jugak. Korang rasa macam ni jugak ke kalau dah lama tak b***k (atau tak membuang)???


Ha...Baru ingat. Aku still ada stok minuman pelawas yang memang sesuai untuk masalah aku ni. Apa dia??? Ni la dia... Iso.5 - Minuman Serat Campuran. Hanya mengandungi buah-buahan tepilih yang sesuai untuk penghadaman.









Yang ni pulak Iso.5 yang aku dah campur dengan air and ready to drink. Rasanya sedap jugak. Rasa buah-buahan. Banyak rasa nenas kot. Aku ni memilih sikit. Susah nak telan benda yang kurang sedap. Hehehe...




Hmmm...dah minum dan esok or malam ni jugak dah boleh tersenyum lega..burkkk...ops!!heheh~~

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright (c) 2010 !Safa Rida Blog. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes and Web Design.