Pages

Monday, May 9, 2011

Nak Jadi Pramugari macam Dania...

Hai semua... Time to update blog after a week..(maybe...dah lupa bila last update blog)

Tadi tengok cerita Awan Dania tiba-tiba teringat cita-cita lama iaitu nak jadi pramugari. Uhuk-uhuk... Siapa yang nak muntah tu cepat-cepat pergi toilet or sinki dapur.. Muntah dulu then meh la sambung baca balik. Hehehe~~

Cita-cita yang tak tau la nak cakap bagus ke tak.. Huhu.. Dengar macam seronok tapi tak semestinya best kan?? Sama je kerja apa pun yang penting kita semangat nak lakukannya. Apa yang pasti cita-cita tu tetap menjadi sesuatu yang aku rasa best walaupun aku tau tak mungkin tercapai. Tak kisah la...Janji ada jugak cita-cita daripada takde cita-cita langsung. Weks!!

4 comments:

Farahin Ahmad said...

cita-cita saye ingin menjadi pilot

pade suatu mase dahulu...

HAHA..

CintaZulaikha said...

kikikikiki....hmmmm..

aTy _faRed~ said...

eerr..tak sangke pulak awak nak jadi pramugari dulu..:p

EedaFizZ said...

hehehe...cik dan puan2 sume jgn muntah2 pulak!!! kak yaty:agak2 org dpt x klu apply??hahaha!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright (c) 2010 !Safa Rida Blog. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes and Web Design.