Pages

Friday, June 24, 2011

Makcik Guard pun gelak!!

Hai semua!!

Hari ni time rehat tadi jumpa kawan-kawan kat Giant dekat dengan office.. Then terus ke bank dah alang-alang keluar tengah hari tadi, bos mintak tolong cash kan cheque dia. Aku pun dengan baik hati berkata "bole bos.."(Kang cakap tak bole, dia cakap berkira pulak..tak nak tolong dia. Lagipun dia tak berkira dengan semua staff termasuklah aku..)

Bank yang dimaksudkan pulak Eon Bank. Ni kali ke-2 aku berurusan dengan kaunter Eon Bank. 1st masa aku buat buku akaun bank. Dan inilah ke-2 kalinya. Masa 1st time tu aku tak perlu ambil nombor giliran. Terus ke kaunter je. Hari ni kena ambil nombor giliran walaupun tak ramai orang. Masuk-masuk je aku dah tersengih-sengih sebab tak tau mana nak dituju untuk ambil nombor giliran. Lepas tu aku tanya la kat Makcik guard yang ada kat situ. Lagi sekali aku blur tak tau nak tekan kat mana sebab tak jumpa button pada mesin tu. Punyalah canggih sampai aku tak tau nak tekan apa untuk keluarkan nombor giliran. Biasa kat bank2 lain dan pejabat pos tekan button kat mesin tu je kan. Ni kena touch screen kat sebelah mesin baru keluar nombor giliran. Huhuhu~~ Ketinggalan zamannya aku...(tu la selalu tak berurusan kat kaunter. Biasanya guna online or mesin ATM je..termasuk nak bank in duit/cheque)

Yang paling tak best masa nak keluar dari bank tu, dari jauh Makcik guard tu dah tersenyum-senyum tengok aku! warghhh!!! Senyum je la... :)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright (c) 2010 !Safa Rida Blog. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes and Web Design.