Pages

Wednesday, June 15, 2011

Tolong la Beli....

Hai semua...

Entry kali ni aku nak minta tolong korang-korang yang rajin membaca ni untuk bagi idea or pendapat or beli apa-apa produk yang aku syor kat sini supaya aku dapat menambah jumlah saving aku. Untuk apa??? Hmm... Malu la pulak nak tulis kat sini.. Hehehe~~ (gedik dowh!!) Takde..sebenarnya aku punya penapis air kat rumah dah expired and tak boleh digunakan lagi. Penapisnya kena tukar. Bila kira-kira semula, maintenance melebihi kos beli. Rugi tau!! Aku pulak nak sangat guna perawat air brand ni... Dah lama nak guna sebab airnya yg ditapis sehingga klorin (untuk rujukan tuan2 dan puan2, Klorin sangat merbahaya untuk kita. Sila lawat blog ini untuk rujukan lanjut---> Blox Shit! Bahaya Klorin dalam Air) dan bakteria pun tak boleh lepas dari kebuk penapis yang paling utama. So, memang selamat untuk diminum terus dari paip. Cuma takde panas sejuk macam penapis air yang dah expired tu. Tapi tang ongkos tu je yang kureng sikit. Huhuhu...Tapi akan diusahakan sehingga dapat jugak. Walau apa pun terjadi. Boleh gitu???

Kenapa aku berminat sangat?? Sebab ciri-cirinya yang telus dan buatan Malaysia. Kenapa telus?? Sebab kita boleh nampak apa yang terkandung dalam produk ni. Takde tutup-tutup. Kita boleh tengok aliran air yang mengalir dalam perawat air ni. Memanglah macam-macam produk kat luar sana. Tapi macam-macam jugak kontroversi pasal setiap produk yang berkenaan. Ntah la...Kalau fikir harga, maybe kite akan pilih yang murah. Tapi bila difikirkan tentang maintenance selepas menggunakannya, kita perlu buat kira-kira semula. Perlu peduli jangka panjang produk yang kita guna. Takkan nak pakai buang setiap tahun?? Rabak my pocket!

Aku bukan nak promote produk ni tapi nak share impian aku untuk memilikinya..http://www.emocutez.com Tak salah kan??
So, doakan aku murah rezeki supaya aku dapat capai impian aku..
tQ dearest reader~~ Wink!!http://www.emocutez.com

2 comments:

Kancilbiru said...

pakai bio aura la ida...murah dan diiktiraf oleh JAKIM dan SIRIM..ekeke...maintainance pun murah jer..:) PM me for details..

Eeda said...

bkn xnk order ngan akak tp ida dh ade yg berkenan dihati ni..hehehe (ayat cam poyo jek)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright (c) 2010 !Safa Rida Blog. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes and Web Design.