Pages

Wednesday, June 8, 2011

Wah3...Rasa Segar Bugar je wajahku...

Hai semua.. Sihat ke?  Dah makan? Dah minum?? Dah mandi?? Ataupun... Anda dah berak ke belum??? (soalan kumpulan JAMBU masa konsert rock!!! hahaha...

Apa yang segar bugar?? Mesti la rasa best... Sebab aku dah lama kehabisan stok pencuci muka. Aku cuma cuci dengan air yang dah digoncang-goncang dalam botol pencuci muka.huhu~ Kesiannya..!!! Then dah ada masa nak pergi beli, baru la dapat cuci muka dengan pencuci muka favouriteku..

Yang mana?? Inilah dia...

Kiri: Pencuci muka yang masih penuh. Kanan:Botol kosong.
Apa yang buat aku rasa best sangat guna pencuci muka ni?? Yang best sebab selepas cuci muka, takde lagi rasa kulit tegang or ada biji2 halus keluar kat kulit muka. Muka rasa licin je. Buih pencuci ni soft sangat. Amboiiii...melambung-lambung pujian aku kat pencuci muka ni. Mesti la melambung-lambung sebab dia menjalankan tugas dengan sempurna. Tapi aku pakai toner & jugak krim siang sebab kulit aku kering. Memang perlukan pelembab selain bekerja di ofis yang tak bukak tingkap (persekitaran aircond). Lagipun krim pelembab ni dapat lindungi kulit muka bila terkena panas matahari.


Inilah set yang aku guna. Yang paling kanan tu scrub muka. Sebelahnya pulak toner. Yang botol tinggi tu mask dan yang kat depan tu krim pelembab siang. Yang kiri tu pencuci muka la...

4 comments:

Atie iskandar said...

ok ke guna produk tue??
skang atie tgh try pki smply siti..
puas da try bnyk produk, sebb kulit tetibe bnyk nek jrwt lak..

Eeda said...

ok sgt2..sejak guna produk ni kulit muka dh xde mslh dh..
simply siti ok x??

Kancilbiru said...

oh first time akak dgr brand ni...beli kat mana?? senang tak dapat?

Eeda said...

Senang je nk dapat..Kalau nk, boleh order kat ida je... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright (c) 2010 !Safa Rida Blog. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes and Web Design.