Pages

Friday, June 3, 2011

Koleksi Kami

Hai semua... Terasa lama bebenor tak update blog ni..

Actually idea tu kurang sikit.. Tapi hari ni rasa macam nak share perasaan happy aku sebab tak sabar nak balik kampung... Aku ni kerja kuli... Sabtu pun kerja jugak. Tu la pasal kena tunggu ade cuti seMalaysia baru leh balik kampung. Cuti yang ada nak simpan untuk balik raya nanti pulak. Kampung jauh so kena pandai-pandai arrange time untuk balik kampung.. Isk3...http://www.emocutez.com

Lagi satu nak share collection pin-pin yang sangat cute yang kami ada..(kami merujuk kepada aku & my adik) Yang ni still panas macam pisang goreng panas!!(maksudnya sangat cute & laris macam aku!!ahaks!!jangan muntah hijau!!)

~cute tak?? **sebahagian dari koleksi yang kami ada**~

~yang ni pulak macam mana??**sebahagian dari koleksi yang kami ada**~

~Pin Riben~

~Pin Bunga Kain~

Aku memang suka benda-benda yang cute & unik macam ni.. Korang pulak???

3 comments:

CintaZulaikha said...

samalah kita....yg comel tu la yg paing best~~

cik d-bah said...

sye suke!!! saye suke!!!

Kancilbiru said...

alolo....comel..rajin betul korang kumpul...hiks!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright (c) 2010 !Safa Rida Blog. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes and Web Design.