Pages

Thursday, July 7, 2011

Cerita waktu maghrib...

Hai semua!!

Ni cuma sikit pengalaman seram sikit yang aku alami beberapa minggu lepas. Nak cakap terlalu seram, memang tak la kan.. Cuma meremang segala bulu je..hahaha~~

Ini adalah true story yang aku alami sendiri walaupon cuma dari jauh dan sekali imbas sahaja. Mungkin juga mata aku yang berkacamata ni kurang clear di waktu maghrib. Huhu~ Tapi yang pasti aku memang nampak.

Apa aku nampak??Ha...gini citenya.. Masa tu aku (of course with my hubby) on the way nak balik rumah. Kami perlu lalu kawasan rumah flat. Rumah flat dah tentunya bertangga batu kan??Tapi apa yang aku nampak. Orang yang naik tangga tu tak macam kebiasaannya. Macam naik escalator kat shopping complex la pulak.(orang berkenaan cuma berdiri dan bergerak ke atas) Fuhh!! Confuse jap dibuatnya. Siapa yang aku nampak??

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright (c) 2010 !Safa Rida Blog. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes and Web Design.