Pages

Thursday, July 21, 2011

Tanpa Kamu...Susahlah Saya...

Seorang wanita sedang memandu kereta sambil jari hantu ditegakkan...

Apakah situasi ni??Marah dengan pemandu lain ke??Jangan la macam tu cik kak... Ops!!! Jangan salah faham dik.. Cik kak ni cuma ada masalah jari hantu dia sakit sebab terkena pisau masa potong buah je..Luka agak teruk sebab tu jarinya terpaksa ditegakkan masa memandu dan dah tak boleh bawak moto sebab jari lain tak sampai nak tarik brek..Jari-jari lain gemuk pendek!kui kui kui...

Saksikan gambar-gambar sampingan selepas lebih 5jam jari luka dihiris sembilu pisau.

Jari berdarah semula lepas 5jam terluka
Selepas disapu minyak gamat, darah dah mula berhenti




Selepas darah dilap dan mula kering

Selepas dicuci dan disapu minyak gamat semula

Jariku...Kau tau tak yang aku sangat sayangkan kamu...Betapa aku rasa susah bila kau sakit. Time aku mandi, nak sabun badan dan syampu rambut pun susah tau! Apatah lagi kalau aku buang air... Kau jari kat belah kiri. Faham-faham je la ye jariku...

Semoga kamu cepat sembuh ye... Tanpa kamu susah saya tau...:)

4 comments:

sekamar rindu said...

salam..

singgah balas dan folo juga.

tak sakit ke tu.?

EedaFizZ said...

wslm...
tQ...

hurm...sakit...ni pon blom sembuh sepenuhnya..:(

aTy _faRed~ said...

peerrghh..ngilu giler nengok..!! teringat jari akak kene macam ni jugak aritu...

EedaFizZ said...

actually lukanya kecil saje..tp agak dalam tu yg darah membuak2 keluar tanpa dipinta..Alhamdulillah dah sembuh lukanya..Syukur...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright (c) 2010 !Safa Rida Blog. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes and Web Design.