Pages

Friday, July 15, 2011

HUJAN :: MOOD : Sangat Baik!!

Hai semua..

Pagi tadi hujan lebat di sekitar daerah Klang ni yang membuatkan aku rasa macam tak nak bangun je..Tapi Alhamdulillah.. Kekuatan semangat untuk bekerja tu masih tinggi lagi. So, tetap bangun untuk pergi kerja walaupun hujan mencurah-curah kat luar. Sampai ofis (walaupun lambat sikit dari biasa), tiba-tiba aku tersampuk penyakit rajin waktu pagi yang jarang-jarang aku kena. Huhuhu~~  
(Tak pasal-pasal abis ofis tu aku kemas --->untuk pengetahuan, umah tak abis kemas lagi sebab malam tadi pergi hangout dengan kawan..huhu~)

Pelik kan??  Time hujan lebat boleh dapat mood yang baik macam tu. Then jadi rajin sesangat!! Hari-hari hujan lagi bagus.. Aku jadi rajin selalu... (Tapi datang lambat sikit ke ofis ye....--->alasan "Hujan lebat bos...Tu pasal lambat sikit sampai ofis..")
Boleh terima ke alasan macam ni?? Boleh kalau orang tu memang takde kereta. Tapi kalau yang ada kereta macam mana pulak?? Alasan: "Jalan jem sangat time hujan." "Ada eksiden membuatkan jalan tambah jem dari biasa." "Pokok tumbang halang jalan nak ke ofis." Ok..ok... Boleh terima... Yang penting rajin buat kerja lepas jejak kaki kat ofis. Betul tak bos???

2 comments:

aTy _faRed~ said...

hahaha..macam biase guner jer alasan2 tu..;p

EedaFizZ said...

konpom penah guna..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright (c) 2010 !Safa Rida Blog. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes and Web Design.